Kromě zákonem daného povinného reklamačního řádu, postupujeme při vyřizování reklamace takto:
2. Prvotní popis reklamace - po prvotním posouzení popisu vady Vám obvykle vystavíme službu "reklamačního asistenta", což je služba, kterou snadno a bezplatně podáte reklamaci na nejbližší zásilkovně.
Konkrétně: Pošleme Vám na email štítek, který nalepíte na balíček s reklamovaným šperkem, který s krátkým dopisem(popis vady, kontaktní údaje, číslo objednávky - nemáte-li ho, tak jméno osoby, na které byla zásilka objednána) donesete na nejbližší pobočku zásilkovny. Šperk zajistěte proti poškození, např. bublinkovou folií.
Nic neplatíte, nic jiného nevypisujete.
Šperky nám můžete doručit jakýmkoliv jiným přepravcem.
3. Přijmeme reklamaci a ihned jí posoudíme.
Ve většině případů vyměníme za nový šperk, případně za jiný model nebo vrátíme finanční plnění(podle vašich preferencí).
4. Odeslání
Je-li daný šperk na skladě, zasíláme ho na Vaši adresu do 2 dnů. Není-li skladem, tak do 10-ti pracovních dnů.
Potřebujete-li z jakéhokoliv důvodu vyměnit šperk za jiný, postupujte jednoduše:
2. Vystavíme Vám službu "reklamačního asistenta", což je služba, kterou snadno a bezplatně zašlete šperk na výměnu na nejbližší zásilkovně.
Konkrétně: Pošleme Vám na email štítek, který nalepíte na balíček se šperkem, který chcete vyměnit spolu s krátkým dopisem(za jaký model, kontaktní údaje, číslo objednávky - nemáte-li ho, tak jméno osoby, na které byla zásilka objednána) donesete na nejbližší pobočku zásilkovny. Šperk zajistěte proti poškození, např. bublinkovou folií.
Nic neplatíte, nic jiného nevypisujete.
Šperky nám můžete doručit jakýmkoliv jiným přepravcem.
3. Zrealizujeme výměnu. Šperk, který si přejete, je od chvíle první žádosti o výměnu pro Vás rezervován.
Je-li skladem, v den, který přijmeme šperk, který vracíte, Vám jej odesíláme na adresu. V případě, že skladem není, tak do 10-ti dnů.
4. Rozdíl ceny měněných šperků je účtován standardně
(Přeplatek vracíme na účet. Nedoplatek účtujeme dobírkou nebo převodem.)
Výměna je zdarma.
Dopravné je zdarma(v případě, že zvolíte zásilkovnu).
V případě, že nevyužijete služby zásilkovny pro vrácení, platíte standardní dopravné přímo přepravci + 100,- dopravné za odeslání zásilky od nás k Vám.
Šperk musí být nenošený, nepoškozený, schopný dalšího prodeje.
Prodloužili jsme zákonnou lhůtu 14 dnů na vrácení zboží bez udání důvodů na 60 dnů.
Můžete tedy ve lhůtě 60-ti dnů od převzetí zboží vrátit šperky.
Finanční plnění provádíme dle vámi zvolených dispozic(bankovní převod, poukázka).
Šperky musí být nepoškozené, nenošené a schopné dalšího prodeje, včetně případných dárků i krabičky.
2. Vystavíme Vám službu "reklamačního asistenta", což je služba, kterou snadno a bezplatně podáte vrátíte šperk na nejbližší zásilkovně.
Konkrétně: Pošleme Vám emailem štítek, který nalepíte na balíček se šperkem, který chcete vrátit spolu s krátkým dopisem(kontaktní údaje, číslo objednávky - nemáte-li ho, tak jméno osoby, na které byla zásilka objednána, č. účtu nebo adresu pro vrácení finačních prostředků) donesete na nejbližší pobočku zásilkovny. Šperk zajistěte proti poškození, např. bublinkovou folií.
Nic neplatíte, nic jiného nevypisujete.
Šperky nám můžete doručit jakýmkoliv jiným přepravcem.
3. Vrácení finančních prostředků
Obratem zasíláme na uvedený účet(případně platební kartu) nebo poštovní poukázkou finanční prostředky.